lørdag 21. juni 2008

En liten etterlysning.


Både Mannen og jeg har falt så for dette lille ekorn"huset". Jeg husker jeg har sett det i en eller annen internettbutikk, men jeg kan ikke for mitt bare liv huske hvor????? Kan noen hjelpe meg? Mulig vedkommende butikk ikke har flere igjen, men da vil jeg gjerne bestille for neste år, altså...

Og DA tar jeg helga. Skal på en aldri så liten sammenkomst i kveld...




...så da må jeg jo forberede meg i goood tid... Ha en suuuper helg, alle sammen!
(PS, Meggie, du SKAL få en kakebit!)

5 kommentarer:

Mummimamma sa...

Ååå, nå må jeg ut i Blogglandia og lete, for dette vet jeg at jeg også har sett.
Jeg kaster meg på saken, en god unnskyldning til å snoke litt på nettbutikker :)

irina sa...

Vet ikke !! Men søtt var det !!
Og så likte jeg badebildet kjempe !!

Trønderhilsen :)

Tyra sa...

Weeee, Trønderpia, tusen takk! Men jeg kommer ikke inn hos deg??!! Kan jeg?
Klem fra Cathrine

irina sa...

Takk og takk !!

Selfølgelig kan du linke meg . Det er bare koslig.
Artig med nye betkjenntskaper inn her...blir mest at vi vanker til de samme hele tiden !!
Ja den lampa er jeg så fornøyd med selv....så en dyr designer lampe som lignet...etter att jeg hadde gjordt det ja ha ha !!

Ha en fin dag !!!

Emmeline sa...

Jeg vet iallefall at Lisbeth har et sånt...Jeg er ganske sikker på at jeg har sett et sånt på hennes blogg...så kanskje du kunne høre med henne? Eller kanskje i Gros hage??? Hun har iallefall noe lignende.

Lisbeth finnes på Norske interiørbloggelisten:)og i Gros hage finner du gjennom Olstad sin blogg:)

Lykke til; og jeg må jo bare si meg HELT ENIG det er KNALLFINT:)