lørdag 10. mai 2008

...Og når vi snakker om dyr...

...så kan jeg ikke la være å vise dere noe utstyr som kommer fra min favorittdyrebutikk http://www.petshopgirls.no/. De har fantastisk masse fint for oss som ikke bare tenker på det praktiske, men også på det estetiske. I tillegg har de en egen hundekafe, hvor det er lov å ta med seg hunden sin. Der serverer de godbiter til hund og eier. Så er du i Oslo, er denne butikken vel verdt et besøk, eller du kan bestille fra nettshopen deres.( Alle bildene er lånt fra Pet Shop Girls)

Jeg er mektig lei det store, firkantede buret i stua. Da er jo dette flott; kombinert bur, bord og seng. Det blir produsert i Norge, og designet av den norske designeren Terje Meyer, som vel er mest kjent for å ha designet Flytoget.
Katt-og hundeveske fra Juicy Couture for en liten tur til dyrlegen...

...og denne flotte hundesengen med franskt toile-mønster i sort og hvitt.

...eller denne i sandfarget lin-liknende stoff.
Jeg sier bare som Mae West:
Som regel unngår jeg fristelser,
-om de da ikke er uimotståelige.

1 kommentar:

Hulda sa...

Virkelig mange stilige dyreting her. :) Kan tenke meg at Tuva hadde likt det bordet på første bilde. :)