mandag 28. april 2008

Gangen min...

Jeg ble så inspirert av Lisbeth sine bilder av sin nydelige gang, at jeg fikk lyst til å vise dere noen bilder av min... Den er ganske så nylig pusset opp, fra orange-gul beis(!!!) til antikkhvit. Det er en mikro gang, så den ble absolutt litt luftigere med litt lysere vegger og hvitt tak.

Dette nøkkelskapet kjøpte jeg på et Perfect Home-party for noen år siden, og jeg vurderer å male det hvitt. Hva syntes dere? "Sola" som henger ovenfor er en liten telysholder jeg kjøpte når jeg var i Stockholm. Jeg er blitt så glad i den.

Kommoden i gangen er en gammel furukommode jeg "reddet livet" til. Etter en omgang med maling og noen nye knotter, ble den nesten så god som ny. En av skuffene var hinsides enhver redning, så jeg lot det nederste feltet stå tomt og satte 3 kurver fra Ikea der i stedet. Der har jeg hundebånd, reflekser og ellers det jeg måtte trenge når jeg skal ut på tur.

En gammel hattehylle fra åttitallet har oppstått til nytt liv. Jeg har sånn lyst å bytte ut de kjedelige knottene med slike gammeldagse kroker jeg har sett rundt omkring. Vi får se...

Et hjerte, en knagg og et bitt fra min forrige hest henger også i gangen.

Denne lykten er også fra Perfect Home. Den heklede duken har min snille mamma gjort til meg.

Som sagt, gangen er pytteliten, her står jeg ved utgangsdøra og tar bilde. Jeg har veldig lyst til å bytte ut kommoden med en benk til å sitte på, men har ikke funnet en som er liten nok, så kanskje må jeg spørre pent min stefar om han vil være så snill å lage en for meg...

Ingen kommentarer: