søndag 29. mars 2009

Mot en lysere tid...

(Image from Un Cæur en Provence)

Har dere husket å stille klokkene deres i natt, da, damer?

Jeg var borte i går under Earth Our, men passet på å slukke alt lys hjemme før jeg dro...

Ikke mange i nabolaget der jeg var valgte å gjøre som meg og mange av dere andre bloggere der ute, men jeg er sikker på at ganske mange i Blogglandia fulgte oppfordringen om å tenne levende lys i stedet for de elektriske...


(Images 2, 4 by Oka Design)
Jeg holder på å pusse opp hjemme, bare litt sånn generelt, ved å male lister, dører og tak. Men siden 90 % av alle listene hjemme hos meg er brunbeisede, tar det tid!
Nå er de rosa!!!



De skal jo ikke være det, da, men det er beisen som reagerer med malingen. Det blir bedre og bedre for hvert strøk, da, heldigvis.





Nå er jeg snart ferdig med "kontoret",
og skal straks begynne i spisestua. Der må jeg også finne nye stoler. Har lyst på stoler m kryss i ryggen, eller noen gustavianske, hovedregelen er at de skal være, eller bli hvite, og at de må ha stoppet sete. Vi pleier jo å sitte leeenge å spise, så da er det greit å kunne sitte behagelig...

Jeg har også nytt speil på badet...Bilder kommer sånn etterhvert, må bli ferdig et sted først...



Imens kan jeg jo drømme meg bort med vakre bilder fra stylisten Miranda Watchorn.
(Image 3, 5, 6, 7, 8.)



Da skal jeg ut i det fine været. Kanskje finner jeg noen fine kvister å ta med inn, kanskje finner jeg noen fine motiver å ta bilder av....
Kos dere, solen har kommet tilbake, snøen smelter igjen og det er snart VÅR!!

7 kommentarer:

Miss Midtjylland sa...

Hvor er lækre billeder, du har lagt ind på din blog - tak for dem :-)

Mitt hvite hus sa...

HeiO=)
her var det mange fine bilder å drømme seg bort på:O=)
Skjønner du holder på med mange ting men så kjket når det blir ferdig da.O=)
Her har solen også skint i helgen.. Tida har blitt nyttet i hagen...storkost meg med å rydde og ordne littO=)
Ha en fin uke Klemmer kerstin

Sea Angels sa...

bEautiful pictires Catherine, and lovely words from you on my blog, thankyou with all my heart.
Hugs Lynn xx

Photo-Me-Life sa...

Hehe, litt sånn småflaut å ta bilde av ei handlevogn, MEN jeg gjemte meg bak en reol:) hehe. Han som var med bare: TAR DU BILDA AV MATVARAN???? Rimelig sjokkert.

Det var mange fine bilder du viste her nå, jeg begynner heldigvis komme i modus igjen. Har jo blitt litt lysere dager her i nord og sola skinner å da får man liksom ånden over seg:)

Photo-Me-Life sa...

Så surt å få tildelt feil maling!!!
Tror jeg hadde gått i fistel jeg...

Nei nå fikk jeg besøk å nå er det natt:) smiiil

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan! Flink du er og maler lister, har noen meter som venter jeg også , litt bakpå der kan man si. Kjedelig når malingen reagerer med beisen, selv om det blir hvitt til slutt.
Ha en fin dag.
Klem

Ankan sa...

Vilka vackra och inspirerande inredningsbilder du visar! Jag blev särskilt förtjust i sängen med huvudände av vitmålat trä, jättevackert! Ha en glad påsk!