lørdag 28. mars 2009

God helg!

I stedet for det vinterbildet jeg ser ut gjennom vinduet mitt nå, velger jeg meg heller dette bildet som tegn på den tiden vi nærmer oss...Snart april og påske, dere!! Og i april er bloggen min 1 år, som jeg kommer til å feire med en konkurranse, med premie fra Lunehjem.no Følg med litt nærmere!

I dag er dagen!

Earth Hour er en internasjonal begivenhet støttet av WWF (World Wide Fund for Nature), som går ut på å markere klimaproblematikken ved å få privatpersoner, virksomheter, myndigheter og organisasjoner til å slå av elektrisk lys i én time.

I år skal lysene slukkes i én time i dag lørdag 28. mars klokken 20.30.


Earth Hour ble startet i 2007, og fant i 2008 sted om kvelden fra kl. 20 til 21 den 29.03. 50 millioner mennesker og 19 200 virksomheten slukket lyset i en time i 370 byer i 35 land spredt på syv kontinenter. I Norge deltok Trondheim. I 2009 er Norge offisielt med for første gang.

Påmeldt 2009
Kommuner: Lom, Oslo, Bærum, Drammen, Asker, Bergen, Trondheim, Tromsø, Stavanger, Kristiansand, Sandnes, Eigersund, Tingvoll, Bodø
Bygg og bedrifter: Lo, Statsbygg, Eidsvollbygningen, McDonalds, Choice-hotellene, Oslo Plaza.

Emmeline har oppfordret oss til å være med på Earth Our for å markere at vi er med ved å slukke lysene, og dokumentere dette på bloggene våre...Og det er vel ikke så vanskelig, med tanke på alle de levende lysende som finnes rundt om i Blogglandia...


Og med det vil jeg ønske dere alle en deilig helg!!

Klem fra meg!


PS! Siste kjangs å være med i konkurransen hos Noll54!




2 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Dette var et vakkert og sommerlig bilde ...istedenfor snøen dere sliter med.. Syns faktisk synd i dere..
Ja tiden går i mai har jeg blogget ett år.. Det har vært moro O=)
Nyt helgen Klemmer Kerstin

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

Takk for dinhyggelige hilsen hos meg.Så gøy det måværeåjobbe på lunehjem.no.Heldiggris...