mandag 9. februar 2009

Inspirasjon og energi...

34 minutter tok det før bilettene til Madonnakonserten i Oslo ble borte. Rakk ikke å få en eneste en!! Men jeg har opplevd henne live før, så jeg får vel være fornøyd, selv om det er mange år siden og det var i Sverige...

Image Pottery Barn





Images: Warlick
Jeg er fremdeles ikke helt bra, men jeg får prøve å komme meg på jobb denne uka også.
Energien har liksom forlatt meg for en stund, men jeg tror og håper at solen som skinner gjennom vinduet nå, samt nydelige inspirerende bilder vil gi meg litt inspirasjon til å komme meg opp og ut...

Jeg har blitt ordentlig godt stelt med i helgen. Min datter har laget mat, og på søndagen beordret hun meg i seng igjen, etter at jeg hadde stått opp...

Hun hadde overnattingsbesøk av ei venninne, og jeg skjønte de hadde planer. Så jeg la meg igjen, og etter en liten stund fikk jeg egg og bacon og kakao til frokost, og smoothie som "dessert". I tillegg hadde jentene vasket opp og greier. Er det noe rart jeg er stolt av og glad i jenta mi...


Tusen takk for god bedringhilsenene jeg har fått på bloggen og mailen... Jeg setter stor pris på det!!

Hilsen Cathrine




3 kommentarer:

Bette sa...

Heisann!
Så koselig at du var på besøk på bloggen min! Her inne har jeg ikke vært før,men kommer gjerne igjen!
Butikken du jobber i er jo bare kjempekoselig! Har nok ikke vært inne hos dere,for det er litt langt unna,men har bestilt fra dere på nettet! Kjempegod service:o)
Ha en fin dag og god bedring!

-Bette-

H elle K sa...

Hei , så koselig med en datter som serverer mamma på sengen. God bedring og kos deg i vinter været. Kristin

Made in heaven sa...

Ja sukk, jeg vet! Stod i kø på både tlf og på nettet.Fikk heller ingen billetter! Det var så nedtur, jeg som alltid har drømt om å se den dama live...