søndag 31. august 2008

Et lite livstegn...



Image: House Doctor


Tiden går fort, og nå er sommeren på hell, allerede. Jeg har ikke fått mulighet til å blogge så mye som jeg skulle ønske, men jeg håper ting ordner seg slik at jeg får tid og mulighet til å lage flere innlegg.


Her hjemme blir kveldene stadig kortere, men det er allikevel en koselig tid. Telysforbruket stiger. Pleddene er funnet frem. Hagen blir etterhvert gjort klar for høsten. Kakao og ullsokker hører til kveldene, enten ute i paviljongen eller inne i sofaen med en god bok eller en film.
Høstprosjektene står i kø, må bare klare å finne litt energi til å begynne på dem. Det er nemlig stua og min datters soverom som skal pusses opp litt. Jeg har såvidt begynt å male stua, men gikk tom for maling, så da har det liksom blitt litt stille på den fronten. Men regner med at jeg er igang igjen etter en uke på kurs. Og da lover jeg bilder!
Har jobbet mye etter ferien, men nå tror jeg at jeg har begynt å finne rutinen igjen.



Et deilig bad er også godt å få med seg etter en lang dag på jobb eller en dag med mye regn...

Jeg vil takke for alle tipsene om nye tesmaker jeg skal prøve i løpet av høsten, og vil også få takke for alle hyggelige kommentarer. Jeg er innom dere og leser i bloggene deres hver dag, selv om jeg ikke alltid har mulighet til å skrive til dere så ofte.


Foto: Ørnulf Thyberg
Ha en strålende uke!


2 kommentarer:

Sommerseth sa...

Et lite livstegn II

Ja, det er merkelig nok gått en hel måned siden jeg sist postet noe som helst her i dette landet. Så hei, lenge siden sist. Info om ball vil ankomme så snart jeg har bestemt oss for hva tid vi skal ha det;)


Jeg har nu postet to bittesmå bilder og dett er dett. Time will come hvor man får se noko meir interessant får me håpa


Helsing halvt nynorskMeggie ;)

Hulda sa...

Så fint å se at du har lagt inn nytt innlegg. :) Gleder meg til å se mer fra deg etterhvert.