fredag 15. august 2008

En liten ferieoppdatering...

Det ble ingen India-hotelltur på meg i ferien. Får ta det igjen neste år, eller noe sånt.
Men jeg kom meg jo på slottet, da. Hvertfall nesten. Akershus festning får gå for det denne gangen. Mannen og jeg dro innover til Oslo for å møte et vennepar som også er glade i fotogrfering. (Hvertfall hun, siden hun akkurat har kjøpt seg et nytt kamera...)



Detaljbilder fra en av kanonene, som jeg har gjort om til delvis svart/hvitt.








Jeg er veldig glad i buer, både på interiør og eksteriør. Det gir vel bildene mine noe inntrykk av, også kanskje.
Desverre begynte det å regne noe helt sinnsykt, så da var det bare å pakke ned fotoutstyret og avslutte fotoseansen for denne gang...


3 kommentarer:

by Siv sa...

Så flotte bilder du har tatt :)
Kjempeflott festning, skal i bryllup der neste år. Gleder meg masse nå etter at jeg har fått stemningsrapport :)
Ha en finfin helg
*Siv*

Ingunn sa...

Så fin blogg du har!!Her kommer jeg nok tilbake;)

Mitt hvite hus sa...

Hei Tyra=)

Nydelige bilder av Akershus Festning:O=)
Ja vi har mye vakkert å se her i landet også=)

Ha en fin - fin helg=)

Klem O)