tirsdag 6. juli 2010

Turning back time...

For nøyaktig et år siden humpet jeg rundt på krykker etter å ha skadet den venstre ankelen min.

Nå humper jeg også rundt på krykker. Men heldigvis er det ikke så alvorlig denne gangen, da. Jeg har nemlig kuttet meg under foten- og måtte sy 7 sting.
Men bare jeg får såret til å gro, er jeg meg selv igjen- uten krykkene som Peggy er så redde for...

Fant ut at det er en evighet siden jeg har vist noen bilder hjemmefra. Dette er den store madonnaen min. Her er hun avbildet i stuen hvor hun skal få stå, men jeg er ikke fornøyd med arrangementet på veggen- har bare ikke hatt overskudd til å finne ut en bedre løsning ennå...




Her er englevingene mine...


...og et bowlingsett står på peishylla...


Samlingen av fattigmannssølv står også i stua...


Denne lampen, som jeg har to av, hører til blant favorittene mine.


Her er babyskoene fra min egen barndom satt i en glassklokke.


og mine Vakre Hjem magasiner ligger lett tilgjengelige. De blar jeg i regelmessig...


Min franske kirkelysestake som jeg har kjøpt på La Brocante i Danmark...


...og til slutt min hortensia, som jeg er så glad i...




Ha en fortsatt fin uke, alle sammen.
Klem fra Cathrine.

1 kommentar:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Uff-høyrest ikkje godt ut med foten din :( Håpe den vert fort bra att!!

Kjempefine bilder☺
Du har det so fint hos deg♥

Nyt tirsdagen☺

Klem M♥