lørdag 24. juli 2010

Et lite besøk i butikken til Mette:0)

For de av dere som har lest i det nyeste Vakre Hjem, eller Jeanne d'Arc sitt magasin, har kanskje fått med dere det vakre hjemmet til Mette og Henrik.

Ikke bare bor de i et vakkert hjem, men butikken de driver er også fantastisk vakker...

Her er det virkelig litt av en eyecandy-shop for oss frankofile, altså!

Det meste av det som er til salgs i butikken, står på min ønskeliste, men da må jeg nok flytte til et større hus, eller bygge på;0)

Så neste danmarkstur håper jeg går til Mette og hennes fantastiske butikk;0) Men enn så lenge kan vi alle besøke henne på nettet her.

Ha en skjønn sommerhelg:0)

Cathrine

5 kommentarer:

Home By Virginia sa...

Ja det var en nydelig reportasje... ♥

*Titter innom for å ønske deg en fortsatt fin helg*

Klemmer fra MV ♥

MissMette sa...

Hei Cathrine
Ja, har lest både Vakre Hjem, og Jeanne d'Arc – og helt enig med deg, de har et aldeles nydelig hjem ♥ skal ta meg en tur innom nettbutikken, takk for tips. Så mange herlige detaljer og en hel masse jeg veldig godt kunne tenke meg ja ;) Ønsker meg Minna Mercke Schmidt sin blomsterbok jeg også, herlig bok – tror jeg bare må hive meg rundt å bestille en med det samme… Ønsker deg en flott helg, klem fra Mette

Maruska sa...

Ønsker meg til Danmark etter å ha sett disse bildene!! Helt nydelig.
Koslig å titte innom bloggen din. Masse fint her.
Og tusen takk for koslig besøk i butikken deres i Tønsberg torsdag som var. Legger nok ut noen av bildene jeg tok på bloggen min snart :)
Ønsker deg en fortsatt fin helg.
Klem Marie

My home is my Castle sa...

Nydelig reportasje ja, og jeg kunne hatt med meg en stor lastebil jeg og :))

Klem,kari

Monica sa...

ååå det så bare helt nydelig vakkert ut, skal inn på nettbutikken å titte. Ønsker deg en riktg fin søndag. klem Monica