tirsdag 29. desember 2009

Jeg er forelsket...

Hei, alle sammen!

Uff, nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet, altså... Men NÅ er det jo en evighet siden jeg har fått oppdatert bloggen min...




Jeg har det veldig bra for tiden, eksamen gikk bra, håper jeg (venter ennå på resultatet...), og jeg har funnet Drømmeprinsen og er dødsforelsket etter at mitt av-og-på-forhold gjennom de siste 5.5 årene er avsluttet-for godt :0)

Vi har nådd vårt mål gjennom det siste kvartalet på Lunehjem.no, og det er vi veldig glade for, så da skal vi jentene på tur...DET gleder jeg meg også til...

Så ingen mørke skyer på min himmel for 2010!! :0)


Men adventstiden gikk jo ikke like knirkefritt, da. Jeg skulle nemlig gjøre noe jeg ikke kunne, nemlig å koble strøm på lysekronen og Bloomingville-lampa jeg kjøpte i høst. (De var bare hengt opp provisorisk).
Så jeg koblet ut de gamle lampene, slo av hovedbryter for strøm (det visste jeg at jeg måtte fra sist jeg skulle koble til ny lampe...) kuttet ledninger, koblet til de nye bryterne, satte på ekstra lang ledning der dette trengtes, plugget inn kontakten, slo på bryteren- og ingenting skjedde...
Dvs krystallkronen lyste med en underlig, svak glød... Den andre lampen var bekk mørk...Jeg koblet ut og koblet inn igjen, sjekket at alle farger stemte overens og prøvde igjen... Nå virket heller ikke krystallampa...




Bekk mørkt...Jeg får legge til at dette var første søndag i advent, og jeg skulle også henge opp et par stjerner...Den ene gikk greit, og den lyste hvertfall, men den andre stjerna fant jeg ikke ledningen til...
Jeg ga opp, og ringte en venn...som "tilfeldigvis" er elektriker...
Han kom, han så, og så begynte han å le... Jeg sto der som verdens største spørsmålstegn...
Får du ikke lys? sa han, og gjorde ett eller annet, så ble det lys i begge lampene...
Jeg hadde nemlig vært så flink at jeg hadde kjøpt dimmerbryter i stedet for vanlig bryter...så jeg hadde bare dimmet lampene helt ned i stedet for å slå de på.... Tror dere jeg følte meg som verdens blondeste da eller? Jepp, kan godt si det, ja...
Men det ble hvertfall lys-til slutt-også i begge stjernene mine...




Jaja, vifår se hvor mange nye lamper jeg får meg i 2010, og 0m jeg overhodet har lært;0)
Vil med dette ønske dere en super dag, og ikke minst




ET FANTASTISK OG SPENNENDE GODT NYTT ÅR!!!!


Beste hilsen fra Cathrine...

2 kommentarer:

Ellemeller sa...

Gratulerer med drømmemannen:) Det er deilig å vere forelska!

Eg hadde aldri tort å fikse noko som helst som har med straum å gjere, so eg er stum av beundring (ja, ikkje heilt stum då, som du kan sjå...)

Godt nytt år!

My home is my Castle sa...

Vil få ønske deg og dine et riktig Godt Nytt År !!
Jeg gleder meg til å følge deg videre :)
Takk for et flott bloggår og tusen takk for alle de gode hilsenene du legger igjen hos meg . Jeg setter så utrolig stor pris på dem :)
Nytt år og nye muligheter...
Nyttårsklem fra Kari