lørdag 10. oktober 2009

Nå har julen kommet...

...i nettbutikken. De siste ukene har vi jobbet på spreng og pakket opp julekuler, kalendere, lysestaker og mye annet fint som hører julen til... Vi har ikke stylet selve butikken for jul ennå, for det syntes vi kanskje er noe tidlig, men for å kunne ta bilder til nettbutikken, måtte vi jo pakke opp alt. Så da ble løsningen å bruke det minste rommet til "showroom" for juletingene, så får resten av lokalet være høstaktig litt til....

Deilige julekuler ...

Det tar tid å ta bilder av alle produktene, men det er også veldig gøy, og vi er ganske fornøyd både med det vi har bestilt og resultatet av fotosessionene. (Alle bilder av Lisbeth og Cathrine)



Skjønne rottinghjerter i tre str...


Boks-sett med nydelige motiv...



Skjønne blondebånd til advent...






Herlig patinerte klyper på ståltråd...


...og min favoritt, fuglehus med ordentlig "vinterfølelse"
For flere nyheter, besøk oss gjerne på Lunehjem.no, eller i bakgården i Øvre Langgt. 53 i Tønsberg, visavis gamle brannstasjonen på torvet.

Så med disse bildene ønsker jeg dere alle en deilig helg!


Klem fra Cathrine

3 kommentarer:

Lykken er... sa...

Vakkert :) Gleder meg til jul og advent..ja det bir nok sikkert noen nye julekuler i år også:)

fin blogg du har :)

My home is my Castle sa...

Nyyydelig....
Blir nok litt nytt til jul i år igjen ;)

Klem,Kari

Mitt hvite hus sa...

Nydelig...gleder meg til jul...men vil ikke begynne for tidlig... Har allerede sett kakemenner og pepperkaker i butikkene... uff det blir litt vel tidlig..-...

Klem Kerstin