lørdag 5. september 2009

Litt helge-inspirasjon

Hei, alle gode! Håper dere har hatt en fin uke!
Først vil jeg bare få takke for alle hyggelige kommentarer og mail jeg har fått de siste dagene. Det er jo kjempehyggelig å vite at det er noen som leser bloggen, og det på tross av at det ikke har kommet mange innlegg de siste ukene...
Men nå er jeg i høstmodus, har ryddet de siste sommerblomstene mine inn, så de skal få stå i vinduskarmen inne og blomstre fra seg...
Etterhvert skal det jo komme noe høstblomster i krukkene ut også, men det rekker jeg ikke å gjøre noe med nå...Tenkte å vise noen inspirasjonsbilder fra RemodelingCenter.com




Vintergrønt gjør seg alltid på en terasse...


...for ikke å snakke om denne flotte parasollen...
Litt inspirasjon til arbeidsplassen..



....og spisestuen...

Ahhh, et deilig bad etter endt arbeidsdag er ikke å forakte...


heller ikke dette badet...


ja takk, begge deler!



Da ønsker jeg dere alle en strålende helg!!
Klem fra Cathrine




8 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Det er deilig å få ryddet opp litt ute. jeg har enda ikke kommet så langt med det, dessverre. Men i løpet av uken er jeg i gang :)

Nydelige inspirasjonsbilder du viser... Man kan drømme seg bort av mindre :)

Ønsker deg en fin lørdagskveld! Hilsen Margrethe

Maliva`s verden sa...

Go`helg til deg også...Masse inspirasjon her da:o)Klem fra Maliva

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅÅÅ for noen herlige bilder Chatrine... i går var det fint vær med sol så dagen ble benyttet ute...i dag skal jeg ut igjen og få ryddet litt opp...
God søndag O=)
Klem Kerstin

Birgitte sa...

Hej Cathrine.
Jeg har heller ikke nået så meget uden for endnu, men jeg har da fået købt mig nogle rigtig fine buksbom kugler som jeg håber at få tid til at plante i krukker efter weekenden. Det er så dejligt når haven er færdig blomstret, at kunne plante noget grønt i stedet, så der stadig er noget kønt at se på.;o)
Ha´nu en fin uge
Klem, Birgitte.
( Skønne billeder du viser igen)

Home No.1 sa...

Hej och tack för titten=))

Vilka underbara bilder du visar, där skulle jag gärna vilja ta ett dopp nu!

Kram Annica.

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Cathrine!! Ååå, så mange flotte inspirasjonsbilder!! Takk!

Ha en strålende ny uke!

Klem Anette:)

h.espe sa...

Hei på deg!
Takk for kos visitt!!! Muffins med blåbær hørtes jo veldig deilig ut - mmmmmm :o)

Ha e nfin kveld!

Klem

Noatunfrua sa...

Hei! :)
Tusen takk for superhyggelig kommentar inne hos meg! Det gjør meg så glad, vettu! :D
Nå har jeg drømt meg bort i alle de fine bildene dine og det er mye interessant lesning her hos deg, så her kommer jeg nok tilbake :)

Ha en nydelig fredag! Hurra for helg!

Klem fra
Laila Johanne