lørdag 26. september 2009

Et livstegn for helgen...

Det er travle tider om dagen, både jobbmessig og privat. Derfor har det heller ikke blitt så mange innlegg i det siste.
Siden sist har jeg vært på bloggtreff i Drammen, hvor jeg traff noen herlige damer. Så herlig å treffe noen av ansiktene bak diverse blogger!

Huset til venninna mi er solgt, og som de fleste av dere gjettet, gikk det ikke så lang tid...
Det var rart å komme dit når nesten alle møbler var borte.
Men hun har jo flyttet til et utrolig sjarmerende hus, som jeg gleder meg til å se ferdig "stæsjet";0)
Jeg har også kjøpt endel nytt siden sist, bl a en utrolig flott lampe, en spisestue og noen småting. Men desverre har jeg ikke rukket å ta noen bilder, men det kommer...
I helgen skal vi ut og plukke litt tyttebærlyng, slik at vi kan lage litt små kranser. Da skal hundene få lov til å løpe litt fritt, noe de pleier å sette stor pris på!
Nå må jeg gjøre meg klar til å dra på Lunehjem, vi har pakket ut masse flotte nyheter, og mer ventes inn, ikke minst alle julelkulene, og mye annet spennende...

Ha en deilig helg, alle sammen!

Hilsen Cathrine.

5 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Innom for å ønske deg en fin dag :)
Gleder meg til å se hva du har kjøpt ;)

Klem,Kari

AG sa...

God helg! Veldig koselig å treffes på bloggtreffet i Drammen:)
Klem Anne-Gry

Mitt hvite hus sa...

Skjønner godt det ertravle tider... Høres deilig ut med en skogstur... Koselig for hundene også det...
Nyt resten av helgen...:Klem Kerstin

Hanna sa...

Härliga bilder!
Hanna

Margrethes hus og hage sa...

Så kos med nye ting :) Gleder meg til å se!

Ønsker deg en fin søndagskveld! Hilsen Margrethe