lørdag 29. august 2009

Jeg tenner et lys...

...for lille Wilma. Ord blir så fattige!

...Jeg tenner også et lys for å minnes...


I dag ville nemlig Michael Jackson fylt 51 år, om han hadde fått leve.

Den glitrende hansken som etterhvert ble et av hans varemerker, hadde han på seg første gang han viste frem sin legendariske "moonwalk" på TV i 1983.


Jeg minnes ham med lys, men feirer også hans liv!

Så i dag skal jeg kun høre hans musikk på cd-spilleren og tenke på alt det fantastiske han var som musiker og danser for så mange!





Ellers kan jeg fortelle at vi har fått inn masse nytt i butikken nå, og mer er ventet utover...






Denne flotte kongekrona, eller skal jeg kanskje heller si dronningkrone, har kommet inn. Aldeles nydelig!


Flott vin/piknikkurv, med god plass til det du måtte trenge til høstturene på stranden...




Også de populære Alment- og Bretelputene fra Jeanne d'Arc har kommet inn igjen...

Da er nok en begivenhetsrik uke over, og så må dere alle nyte helgen!
Klem fra Cathrine.





3 kommentarer:

mali-mo sa...

Tusen takk for omtanken, kjære deg.

Mitt hvite hus sa...

Så omtenksomt av deg.. så trist og leit for Mali mo..tenker på de---
Klem O=)

liven sa...

Det er så trist! Barna våre er det kjæreste vi har!!!