lørdag 15. november 2008

Et lite livstegn...

...fra meg kommer her... Jeg har vært helt slått ut av influensa her, så jeg har ikke hatt ork eller mulighet til å være i Blogglandia på en stund.
Jeg klarte så vidt å kærre meg på jobb så jeg skulle rekke årets julebord. Her er et lite utdrag fra klær, sted, mat og drikke;
Sted: Oscarsborg Festning i Drøbaksundet
Kjole og sko: Sort og hvit flamencokjole m halterneck og sorte sko m strass på hælstroppen. Det gikk unna på dansegulvet, gitt!
Mat: Julemiddag med ribbe og pinnekjøtt...



...og något attåt...


Det var dårlig vær, men det gjorde ikke så mye før vi satt på ferja hjem igjen dagen etter...


I disse juleforberedelsestider kunne jeg veldig gjerne ha ønsket meg et slikt hobbyrom, ja!
Ha en fortsatt fin helg, og tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger jeg har fått! Det er så koselig!

1 kommentar:

Nettan sa...

Oj vad trevligt! Snygga kläder, god mat å dryck! Kan det bli bättre? Kul att du kikat in till mig!:-)
Kram Nettan