lørdag 15. mai 2010

Høstens bok...



Framside 2


Hei alle!



Vi har ikke kommet til 17. mai enda, og så er vi allerede på "høstens bok"??


Det har kommet flere gode bøker fra bloggere i det siste. Minna sin blomsterbok, og bryllup- og festboken til Mari Eriksson har også kommet.

I mai/juni kommer boken til Lantlifs-Anette, og så er det Ingela og Petra sin nye bok, som jeg her skal vise noen få bilder fra...


Framside 1


Ingela og Petra har jo allerede hatt stor suksess med sin første bok, "Romantiska hem & Inspiration i vitt".

Nå holder de på med sitt neste prosjekt, "Lev Vakkert". Som seg hør og bør, har disse kreative damene fått laget to forsider også på denne boken, slik at man kan ha boken liggende på begge sider fremme, uten at det "forstyrrer"...


Igjen har de fått drahjelp av en mengde flinke bloggere som har bidratt med både interiør, bilder og locations. Og igjen har disse to damene fått det til...


Jeg kan ikke annet enn glede meg...til høsten...


Ha en deilig helg, alle sammen! Og en flott 17. mai-feiring!


Hilsen Cathrine


2 kommentarer:

Hulda sa...

Gleder meg VELDIG til den boka, der bidrar jeg også med bilder!

Mitt hvite hus sa...

Jeg gleder meg veldig til den boken kommer o=)


god 17 mai =)

klem O=)