fredag 15. mai 2009

La meg få presentere: Maria-Isabel Hansson

Det er nemlig hun som har æren av den vakre reportasjen fra Vakre Hjem sitt siste nummer om det fantastiske drivhuset.
Hun har tatt flere bilder fra tidligere utgaver også.




Noen kjenner kanskje igjen dette badet med sengehimmel?



Og ikke minst har hun fotografert Nina Hartmanns showroom...
Jeg gleder meg til fortsettelsen!!
Du finner Maria-Isabel sin vakre blogg her.
Jeg må igjen få takke for alle hyggelige hilsener og kommentarer jeg har fått. Jeg er helt overveldet!
Ønsker hver især en sprudlende deilig vårkveld.
Klem fra Cathrine

2 kommentarer:

Gro sa...

Takk for flott tips om blogg. Har linket til deg, og følger med! - bloggen din er bara herlig! Har du forresten besøkt min blogg? Jeg har ikke holdt på så lenge, men synes det er kjempeartig!Klem fra Gro

http://www.thecremehouse.blogspot.com/

Maria-Isabel sa...

Åh, vad rörd och GLAD jag blir... Vilken presentation hi hi! Tack snälla rara du. Nu ska iväg på ett veterinärbesök, sedan ska jag sjunka in i din härliga bloggvärld. Det är verkligen fantastiskt att mötas på detta enkla sätt! Stor kram till dig...
PS: Nu är Ninas kök fotograferat, showroomet var fint men köket är alldeles LJUVLIGT.